• Zwroty i reklamacje

Konsument ma prawo zwrotu towaru bez podania przyczyny, według ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym, kupujący wszedł w posiadanie rzeczy lub w którym, osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Kupującego weszła w posiadanie rzeczy.

Po otrzymaniu produktu zwrócimy koszty w przeciągu 14 dni od otrzymania produktu. 

Zwracany produkt należy odesłać w nienaruszonym stanie, w niezniszczonym opakowaniu, nadający się do dalszej sprzedaży. Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa kupujący. Jeżeli przedmiot lub jego opakowanie są uszkodzone, zgodnie z obowiązującym prawem wypłacana wartość przedmiotu zostanie pomniejszona odpowiednio do stanu przedmiotu.

Przesyłka zwrotna towaru powinna zawierać wypełniony i czytelnie podpisany formularz odstąpienia od umowy oraz fakturę lub paragon za zakup.

W przypadku zgłoszenia przez kupującego wady produktu, sprzedawca zobowiązany jest wymienić rzecz wadliwą na wolną od wad lub usunąć usterkę bez nadmiernych niedogodności dla konsumenta. Wszelkie szczegóły będą ustalane indywidualnie z klientem.

Reklamacje rozpatrujemy w ciągu 14 dni roboczych.

Reklamację należy zgłosić na adres mailowy: kontakt@maski-zele.pl z dokładnym opisem problemu, nickiem kupującego oraz datą zakupu a także numerem kontaktowym do kupującego.

Odsyłany przedmiot powinien  zostać odpowiednio zabezpieczony na czas transportu.

Sprzedający nie przyjmuje przesyłek wysłanych za pobraniem.

Konsument to pełnoletnia osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, dokonująca u sprzedającego zakupu niezwiązanego bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.

Zgodnie z prawem konsumenckim niektóre produkty nie są objęte prawem odstąpienia od umowy bez podania przyczyny (możliwością zwrotu). Dotyczy to między innymi następujących produktów: - produkty dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, których po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu, np. bielizna, szczoteczki do zębów, depilatory, kremy, podkłady itp.; - nagrania dźwiękowe, wizualne jak również gry i programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; - produkty nieprefabrykowane, wyprodukowane według specyfikacji konsumenta lub służące zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; - produkty ulegające szybkiemu zepsuciu lub mające krótki termin przydatności do użycia; - produkty, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami.

Adres do zwrotu / reklamacji:
Merch-IT
Śląska 91
42-262 Bargły